vineri, 10 mai 2013

Monthly Favorites: April ♡

Heyyy:)!
Stiu ca e cam tarziu pentru April Favorites dar astazi m-am gandit sa incep sa postez in fiecare luna produsele care mi-au placut. Luna aceasta mi-am deschis blog-ul si sper ca o sa va placa ce va voi pregati in continuare si va multumesc celor care m-ati urmarit pana acum!


Acestea sunt produsele mele favorite ale lunii aprilie:

1- Rimmel London Match Perfection, nuanta 103 True Ivory, pret in jur de 34 de lei
2-Essence Match2Cover cream concealer, pret in jur de 14 lei
3- Essence Class of 2013 lip tint, nuanta 02 Ready for rush week?, pret in jur de 10 lei
4-Rimmel London ScandalEyes mascara volum si curbare, nuanta black, pret in jur de 22 lei
5-Avon Advanced Tehniques daily shine hair serum, pret in jur de 20 lei
6- Rimmel London 60 seconds nail polish, nuanta Blue eyed girl, pret in jur de 9 lei
7-Syoss Oleo Intense conditioner, pret in jur de 12 lei


Cam atat pentru luna aceasta. Care sunt produsele voastre favorite:)? Daca vreti sa fac vreun review la produsele de mai sus scrieti-mi mai jos!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu